Ses, titreşimler ve fiziksel gerçeklik arasında bir bağlantı
var mı?
Evet, Cymatics deniyor.
Cymatics, dalga fenomeninin incelenmesi, İsviçre'li tıp doktoru ve doğal bilim adamı Hans Jenny'nin (1904-1972) öncülük ettiği bir bilimdir. Yunan "kyma" anlamı dalgasından ve "ta kymatica" terimi dalgalara ilişkin konuları ifade eder.
1967'de Dr. Hans Jenny, Cymatics adlı bir kitap yayınladı. Sistem teorisinden esinlenerek, Ernst Chladni'nin çalışmaları ve tıbbı çalışmasıyla Jenny, periyodik olayların, özellikle de sesin görsel gösterimi üzerine araştırmalara başladı. Natürmort, macunlar ve sıvılar, doğa, sanat ve mimaride görülen desenleri yansıtan canlı formlara canlandıran deneyler yaptı. Bu kalıpların tümü, sesli aralıkta saf sesler (basit sinüs dalgası titreşimleri) kullanılarak yaratılmıştır. Titreşimin fiziksel bir temsilini veya çeşitli materyallerin vasıtasıyla sesin nasıl biçimlendiğini başardı.
Büyüleyici eseri hem fizik bilimlerine hem de ezoterik felsefelere derinlemesine bilgi verir. Eski Yunan filozoflarına esin kaynağı olan ilkeleri göstermektedir.
Bu cymatic görüntüler, maddenin kendiliğinden olan tepkisini ortaya koymada yalnızca görsel güzellikleri için değil aynı zamanda aynı karmaşık ve karmaşık titreşim matrisinin bir bölümünün ve parselinin olduğunun derin bir tanımaya ilham kaynağı olmasından dolayı da hayranlık uyandırıcıdır. .
Cymatics'in görselleştirilmesini gösteren basit bir deney, bir metal plaka üzerine kum serpip plakayı titreştirerek, örneğin kenar boyunca bir keman yayı çizerek gerçekleştirilebilir, kum daha sonra kendisini basit konsantrik daireler gibi duran dalga paternleri haline getirecektir. Frekans ne kadar yüksek olursa şekiller o kadar karmaşıktır ki bazı şekiller geleneksel mandala tasarımlarına benzerlik gösterirler .
Günümüzde bütüncül şifa uygulayıcıları dengesizlikleri normalleştirmek ve hücrelerin frekanslarını doğal, sağlıklı titreşim rezonansı durumuna senkronize etmek için insan vücudu yoluyla iletilen ses dalgalarını tanımlamak için " tonlama " terimini kullanmaktadırlar.
Cymatics - Görünmeyen Dünyaya Bir Köprü / Yazan: John
Stuart Reid (https://www.tokenrock.com/articles/cymatics---a-bridge-to-the-unseen-world/)
CymaScope Ses ile görme, hayatımızın her alanına nüfuz eden
görünmez bir kuvvettir. Müzik haricinde birçok yapay sesi rahatsız
ederken, Doğa sesi yatıştırıcı sulara, ruhumuzu kaldırmaya, bize ilham vermeye,
heyecanlandırmaya eğilimliyiz. Ancak eğer ses görebilseydik, dünyamız hayal
edebileceğimizden daha güzel olurdu. Parlayan holografik kabarcıklarla
dolu, her biri yüzeyinde bir kaleydoskopik desen gösteren bir dünya
olurdu. Sesi görmek, dünyamıza yeni bir pencere açmaktır, biri son
zamanlara kadar gizemli bir halde örtülmüştür.
Mikroskop ve teleskop yüzyıllar önce keşfedildiğinde, var olan şüphelenilmemiş yeni alanlar ortaya çıktı - mikroskop altında minyatür bir Evren ve evren teleskop ile yüzlerce yıllık araştırmanın öyle olağanüstü bir hal aldı ki. Şimdi, onun öncesindeki mikroskop ve teleskop gibi CymaScope enstrümanı, daha önce görünmez bir dünyayı (ses dünyası) görmemize izin veriyor - bize hayat ve Evren hakkında derinlemesine ve daha kapsamlı bir anlayış sağlamamıza yardımcı oluyor. CymaScope, bir zamanlar gizli olan geometrik yapılarını ortaya çıkarmak için ultra saf su yüzeyine sesin görünmez titreşimlerini basarak, sesi görünür kılmak için "cymatics" bilimini kullanır.
Bu yeni bilimsel sınır, Doğa'nın her yönden bir çiçek veya bir kelebek, gökyüzündeki yıldızlar veya okyanuslardaki denizyıldızı kadar özgün olarak ortaya çıkıyor; aslında, bu makalede göreceğimiz gibi, ses işte olduğu kadar çok bir yıldızın iç kısmında, bir denizyıldızının organlarında veya vücudunuzdaki hücrelerde. Ses, Doğanın her yönünün kalbinde, Yaradılışın temelini taşıyor yatıyor. Cymatics, gelecekte, insanlığın Evren ve dünyamız hakkında daha önceki teknolojilerden daha fazla anlamasını sağlayacaktır. CymaScope ve cymatics bilimi, önemli ilerlemelere yol açacak bir köprü sağlar.
Sesin Şekli
Symatiklerle daha yakından ilgilenmeden önce, "ses bir dalga" olduğuna dair yanlış anlaşılmayı ortadan kaldırmamıza izin verin. Değil. Tüm sesli sesler, aslında küre şeklinde veya küremsi , yani sesli sesler küre benzeri ancak kusursuz olarak küresel olmalı. Basitlik uğruna, bu sfero ses alanlarını 'ses balonları' olarak adlandıracağız.
Dünyamız bizi,
ses kaynağından yeni baloncuklar oluştuğu için, her bir kabarcık saatte 700 mil
hızla kaybolan, pırıl pırıl akustik enerji modellerinde saran güzel holografik
ses kabarcıklarıyla dolu. Sesin sesinizden mi, yoksa bir müzik aleti gibi
başka bir kaynaktan mı çıkarılacağına bakmaksızın, bu "acele edici"
kabarcığı, vücudunuzun yüzeyinde kısa bir titreşim izi bırakıyor: sizin yüzey
dokularındaki her hücre vücut aslında sizi çevreleyen kabarcıklardan ses
desenleri alır. Bununla birlikte, vücudunuzun iç kısmına yalnızca düşük
frekanslı sesler nüfuz edebilir. Hücrelerin sesli seslerin iyileşme gücüne
nasıl tepki verdiğini daha iyi anlamak için lütfen önceki Veritas makalemize
bakın, Ses Şifasının Sanatı Ve Bilimini Yeniden Keşfetme .
Sesin bir dalga olmamasına rağmen, 'ses dalgası' terimi dünya genelinde yaygın olarak kullanılmaktadır ve ses dalgaları aslında mevcut olmadığında oldukça şaşırtıcıdır! Bu nedenle, bu garip anomali nasıl meydana geldiğini kısaca tartışalım.
Sesin bir dalga olmamasına rağmen, 'ses dalgası' terimi dünya genelinde yaygın olarak kullanılmaktadır ve ses dalgaları aslında mevcut olmadığında oldukça şaşırtıcıdır! Bu nedenle, bu garip anomali nasıl meydana geldiğini kısaca tartışalım.
Ses temel
olarak birbirine çarpan hava moleküllerinin periyodik hareketleridir. Bu
ses hareketi matematiksel olarak tarif edilebilir ve grafiksel olarak
çizildiğinde grafiğin şekli gerçekten bir dalga benzemektedir. Ancak,
çevremizdeki havada parlayan sesli sesleri görebildiysek, dalgalar değil güzel
kabarcıklar göreceğiz, bu nedenle sesin bir 'dalga' olduğunu söylemek yanıltıcı
olur. Aslında kabarcık olan şey dalga olarak tanımlanırsa, Doğa'nın
çalışma biçimi hakkında hatalı sonuçların alınması mümkündür.
Aşağıdaki resimde, sesli bir kabarcık içindeki bir dilim tasvir edilmiştir. Grafiğin zirveleri, ses balonundaki yüksek basınçlı hava bölgelerini temsil ederken, grafiğin orta noktaları düşük basınçlı hava alanlarını temsil etmektedir. Sesli sesin 'boşluk biçimi' aslında kabarcığa benzemekle birlikte, grafiğin (çoğu kez bir ses dalgası olarak anılır) yalnızca ses basıncının doruk noktaları ve vadilerinin matematiksel bir tasviridir.
Ses ve Işıkla İlişkisi
Görsel ses kavramını biraz daha iyi anlamak için, ses oluşturan havadaki titreşen atomların ışık ve yaşamla nasıl ilgili olduğunu araştırmak faydalı olacaktır. Bu atomik ses çarpışmalarının anında oldukça büyülü bir şey olur: Işık yaratılır.
Işık, iki titreşen atomun manyetik kabukları birbirine çarptığında ortaya çıkar. Bu şekilde yaratılan ışık frekansı, çarpışmalardaki enerjiye bağlıdır, yani birlikte çarpmalarının hızını belirtir. Bu deneyi deneyin: Ellerinizi şiddetle birlikte sürtün. Sıcaklık hissedeceksin. Bunun nedeni, bir elin içindeki atomların diğer elinizdeki atomların üzerinden kayması, ışığın başka bir adı olan ısı yaratmasıdır. Bu sürtünme yöntemiyle oluşturduğunuz ışık elektromanyetizma spektrumunun kızılötesi parçasıdır, gözlerimiz için görünmez ancak bazı yarasa, baykuş, yılan ve sivrisinek türlerine göre oldukça görünürdür.
Konuştuğunuzda bile kızılötesi ışık oluşturursunuz. Havadaki atomlar ve moleküller, larenksinizdeki vokal kıvrımlar tarafından heyecanlandırılır ve ağızdan hızlı bir şekilde genişleyen ve yaklaşık saatte 700 mil hızla akan bir minik inci akustik enerji yaratır. Bu genişleyen balondaki hava atomları ve molekülleri birbirine çarpıyor, her çarpışma ses titreşimlerinizi en yakın atom veya moleküle aktarıyor. Bu "darbe" oluştuğunda, hava partiküllerinin manyetik kabukları arasındaki sürtünme nedeniyle kızılötesi ışığa neden olurlar. Kızılötesi ışık, saniyede 186.000 mil hızla inanılmaz bir hızda uzaklaşan sesinizin modülasyonlarını taşır. Yaklaşık bir mil sonra duyulmayan bir sesten farklı olarak,
Böylece, ses ile ışık arasında doğrudan bir ilişki vardır ve aslında evrende sağlam olmayan bir ışık olamaz çünkü ışık yalnızca atomlar birbiri ile çarpıştığında yaratılır ve bu tür çarpışmalar sağlamdır. Böylece ışık ve hayat, varlıklarına borçludur.
Cymatics'in Kökeni
Cymatics - görünür sesin çalışması - gelecekteki olayları ilahi hale getirmek için küçük tanelerle serpilmiş olan davulların gergin cildi kullanan Afrika kabilelerine en az 1000 yıl geriye doğru geriye sürülebilir. Tambur, bilinen en eski müzik aletlerinden biridir ve kumun titreşen bir davulcu üzerindeki etkileri muhtemelen binyıllardır bilinmektedir. Bununla birlikte, belki de olayı fark eden ilk bilim adamı Leonardo Da Vinci idi. Bir gün tozun ahşap bir masada garip davrandığını fark etti:
'Diyorum ki o zaman, bir masanın farklı yerlerde vurulduğu zaman üzerinde bulunan toz, çeşitli höyük şekillerine ve küçük tepeciklere indirgenir. Toz, bu tepeciklerin hipotenüsünden iner, tabanının altına girer ve tepe noktası ekseni etrafında kendini tekrar yükseltir. "
Görsel sesi yoğun bir şekilde çalışan bir İsviçre tıbbı doktoru ve bilim adamı olan Hans Jenny, en çok Cymatics Peder olarak bilinir. Jenny, ses ve titreşimin madde üzerinde sahip olduğu periyodik etkileri tanımlamak için (daha önce de belirttiğimiz gibi, ses aslında bir dalga değil!) Kymatik kelimesini Yunanca 'kama' anlamı 'dalga' olarak kullandı. Kitapları zengindir bilimsel ve matematiksel açıklamaları kendisinden sonra gelecek bilim adamlarına bırakmasına rağmen, gözlemlediği ve ayrıntılı olarak tarif ettiği kemik görüntülerin kaynakları. Jenny, 'Tonoscope'i keşfetti ve böyle bir cihazın bir gün sağır bireylere konuşma yapmasına yardım edebileceğini öne süren ilk kişi oldu. (İngilizce 'cymatic') Cymatics
Bugün, Evrene Bir Pencere
Kemoterapinin temel ilkesi, ses geometrisinin membranlara yapıştırılabilmesi ve özel tekniklerle görünür kılınabilmesidir. Membran, lateks veya cildiniz gibi esnek bir malzeme olabilirken, pirinç veya cam plakalar gibi diğer yüzeyler sert görünebilir, ancak yine de ses ile ince bir şekilde basılabilirler. Membran yatay olması koşuluyla, sadece küçük bir toz veya kum üzerine serpiştirilerek ses çıkışı açığa çıkabilir. Parçacık halindeki madde, titreşim yapmayan alanları, parçacıklardan uzak tutarak, titreşmeyen alanlarda toplar. Dolayısıyla, cymatic kalıplar fotografik bir negatif gibidirler, çünkü biçimlenmelerine neden olan sesin tersini temsil eder.
Aşağıda, CymaScope'da kum ile yaratılan ve 5000 Hertz'lik temel bir frekansı ortaya çıkaran tipik bir CymaGlyph yer almaktadır. Bu kemik şekli ile Jambon döneminin okyanuslarında ilk ortaya çıkmış bir deniz canlısı olan bir diyatomun yapısı ile 185 milyon yıl önceki benzerliğini not edin.
Aşağıdaki resimde, sesli bir kabarcık içindeki bir dilim tasvir edilmiştir. Grafiğin zirveleri, ses balonundaki yüksek basınçlı hava bölgelerini temsil ederken, grafiğin orta noktaları düşük basınçlı hava alanlarını temsil etmektedir. Sesli sesin 'boşluk biçimi' aslında kabarcığa benzemekle birlikte, grafiğin (çoğu kez bir ses dalgası olarak anılır) yalnızca ses basıncının doruk noktaları ve vadilerinin matematiksel bir tasviridir.
Ses ve Işıkla İlişkisi
Görsel ses kavramını biraz daha iyi anlamak için, ses oluşturan havadaki titreşen atomların ışık ve yaşamla nasıl ilgili olduğunu araştırmak faydalı olacaktır. Bu atomik ses çarpışmalarının anında oldukça büyülü bir şey olur: Işık yaratılır.
Işık, iki titreşen atomun manyetik kabukları birbirine çarptığında ortaya çıkar. Bu şekilde yaratılan ışık frekansı, çarpışmalardaki enerjiye bağlıdır, yani birlikte çarpmalarının hızını belirtir. Bu deneyi deneyin: Ellerinizi şiddetle birlikte sürtün. Sıcaklık hissedeceksin. Bunun nedeni, bir elin içindeki atomların diğer elinizdeki atomların üzerinden kayması, ışığın başka bir adı olan ısı yaratmasıdır. Bu sürtünme yöntemiyle oluşturduğunuz ışık elektromanyetizma spektrumunun kızılötesi parçasıdır, gözlerimiz için görünmez ancak bazı yarasa, baykuş, yılan ve sivrisinek türlerine göre oldukça görünürdür.
Konuştuğunuzda bile kızılötesi ışık oluşturursunuz. Havadaki atomlar ve moleküller, larenksinizdeki vokal kıvrımlar tarafından heyecanlandırılır ve ağızdan hızlı bir şekilde genişleyen ve yaklaşık saatte 700 mil hızla akan bir minik inci akustik enerji yaratır. Bu genişleyen balondaki hava atomları ve molekülleri birbirine çarpıyor, her çarpışma ses titreşimlerinizi en yakın atom veya moleküle aktarıyor. Bu "darbe" oluştuğunda, hava partiküllerinin manyetik kabukları arasındaki sürtünme nedeniyle kızılötesi ışığa neden olurlar. Kızılötesi ışık, saniyede 186.000 mil hızla inanılmaz bir hızda uzaklaşan sesinizin modülasyonlarını taşır. Yaklaşık bir mil sonra duyulmayan bir sesten farklı olarak,
Böylece, ses ile ışık arasında doğrudan bir ilişki vardır ve aslında evrende sağlam olmayan bir ışık olamaz çünkü ışık yalnızca atomlar birbiri ile çarpıştığında yaratılır ve bu tür çarpışmalar sağlamdır. Böylece ışık ve hayat, varlıklarına borçludur.
Cymatics'in Kökeni
Cymatics - görünür sesin çalışması - gelecekteki olayları ilahi hale getirmek için küçük tanelerle serpilmiş olan davulların gergin cildi kullanan Afrika kabilelerine en az 1000 yıl geriye doğru geriye sürülebilir. Tambur, bilinen en eski müzik aletlerinden biridir ve kumun titreşen bir davulcu üzerindeki etkileri muhtemelen binyıllardır bilinmektedir. Bununla birlikte, belki de olayı fark eden ilk bilim adamı Leonardo Da Vinci idi. Bir gün tozun ahşap bir masada garip davrandığını fark etti:
'Diyorum ki o zaman, bir masanın farklı yerlerde vurulduğu zaman üzerinde bulunan toz, çeşitli höyük şekillerine ve küçük tepeciklere indirgenir. Toz, bu tepeciklerin hipotenüsünden iner, tabanının altına girer ve tepe noktası ekseni etrafında kendini tekrar yükseltir. "
Görsel sesi yoğun bir şekilde çalışan bir İsviçre tıbbı doktoru ve bilim adamı olan Hans Jenny, en çok Cymatics Peder olarak bilinir. Jenny, ses ve titreşimin madde üzerinde sahip olduğu periyodik etkileri tanımlamak için (daha önce de belirttiğimiz gibi, ses aslında bir dalga değil!) Kymatik kelimesini Yunanca 'kama' anlamı 'dalga' olarak kullandı. Kitapları zengindir bilimsel ve matematiksel açıklamaları kendisinden sonra gelecek bilim adamlarına bırakmasına rağmen, gözlemlediği ve ayrıntılı olarak tarif ettiği kemik görüntülerin kaynakları. Jenny, 'Tonoscope'i keşfetti ve böyle bir cihazın bir gün sağır bireylere konuşma yapmasına yardım edebileceğini öne süren ilk kişi oldu. (İngilizce 'cymatic') Cymatics
Bugün, Evrene Bir Pencere
Kemoterapinin temel ilkesi, ses geometrisinin membranlara yapıştırılabilmesi ve özel tekniklerle görünür kılınabilmesidir. Membran, lateks veya cildiniz gibi esnek bir malzeme olabilirken, pirinç veya cam plakalar gibi diğer yüzeyler sert görünebilir, ancak yine de ses ile ince bir şekilde basılabilirler. Membran yatay olması koşuluyla, sadece küçük bir toz veya kum üzerine serpiştirilerek ses çıkışı açığa çıkabilir. Parçacık halindeki madde, titreşim yapmayan alanları, parçacıklardan uzak tutarak, titreşmeyen alanlarda toplar. Dolayısıyla, cymatic kalıplar fotografik bir negatif gibidirler, çünkü biçimlenmelerine neden olan sesin tersini temsil eder.
Aşağıda, CymaScope'da kum ile yaratılan ve 5000 Hertz'lik temel bir frekansı ortaya çıkaran tipik bir CymaGlyph yer almaktadır. Bu kemik şekli ile Jambon döneminin okyanuslarında ilk ortaya çıkmış bir deniz canlısı olan bir diyatomun yapısı ile 185 milyon yıl önceki benzerliğini not edin.
araştırmamızda açıklayıcı madde olarak kum kullandık, ancak çok esnek yüzey
gerilimi ile suyun süper ince bir zar gibi davrandığını ve hemen hemen her sese
tepki verdiğini keşfettiğimizde, çok yüksek ayrıntı seviyeleri ortaya
çıktı.
22.2 Hertz'in aşırı derecede saf bir tonunun altındaki su CymaGlyph'de, neredeyse 3B bir ses görünümü yaratan arketipik beşgen geometrisi gösterilmektedir. Bu CymaGlyph, Campanula çiçeğinin yapısıyla dikkat çekici derecede kıyaslanır.
Yunus Araştırması
CymaScope uygulamaları birçok farklı alanda ortaya çıkmaya başlamıştır. Örneğin, SpeakDolphin.com'un Jack Kassewitz'le birlikte yunus dilinin gizemini çözmede ilk adımları attık. Dolphin echolocation seslerini CymaGlyphs'e kopyalayarak, her resim bir çeşit yunus resmi kelimeyi temsil ederek araştırma programlarına katkıda bulunuyoruz. Aşağıdaki resim, annesine seslenen bir bebek yunus tarafından yaratılan bir CymaGlyph videosudur. Çağrı, belirli bir anlam taşıyan, tekrarlanabilir bir akustik enerji modeli oluşturur. İkinci grafik, temel prensibi tasvir ediyor: Yunusun yüksek frekanslı ses demetinde bir kesit görünümü CymaScope'da görünür hale getirildi.
Yıldızların İmzalı Sesi
CymaScope için başka bir uygulama, uzaydan gelen görüntüleme sesleri. Daha önce, tüm seslerin kızıl ötesi bir bileşene sahip olduğu konusunu tartıştık. Açık havada konuşurken veya şarkı söylerken kelimeler veya şarkı bir gün modüle edilmiş kızılötesi ışık şeklinde yıldızlara ulaşır. Ama tersi de geçerlidir: Yıldızların sesleri sürekli olarak dünyayı yıkar. Titreşimli yıldızların belirli bir imza türü var ve Profesör Don Kurtz'la işbirliği yaparak, keşfedilen bir yıldızın sesini, HR 3831-A olarak yakından görüntüleyeceğiz. Bu teknik, yıldızın atomik fırınında seslerin ayırt edici geometrisini görmemize izin verir ve gelecekteki asterosismoloji öğrencileri için ve okullarda ve kolejlerde genişleme projeleri için değerli bir analog sağlayabilir.
Mısır'da Cymatics
Büyük Piramit'te Kral Dairesinin akustiğini yaşamış çoğu insan, bazı durumlarda, odanın yankılanması için tasarlandığına dair bir izlenimle birlikte bir korku duygusu ile yürür. Nispeten küçük bir odaya yankılanma gerçekten olağanüstü; biri kendi nefesini (flüoresan ışığı kapatıldığında) kelimenin tam anlamıyla duyabilir ve bu deneyim sıklıkla katedral benzeri saygı duygularıyla birlikte verilir. Bu tasarım kavramı, akustik ve malzemeler konusunda önceden bilgi sahibi olmayı gerektirir. Odadaki yüksek yansıma seviyeleri aslında düz granit yüzeylerin, bunların paralel düzeninin ve odanın boyutlarının bir fonksiyonudur.
John Stuart Reid, Kral Dairesi'nin son derece yankı uyandıracak şekilde tasarlandığına ve odanın herhangi bir sesinin enerjisinin lahit içine aktarıldığına dair inancını araştırmak için Büyük Piramit'te bir deney yaptı. Reid yıllardır Mısır araştırması yaptı ve Kralın odanızın firavun ölümünden önce ya da belki de sonradan yeniden doğuştan gelen bir ayini desteklemek üzere tasarlandığına ve odanın içinde sesli harflerin seslendirilmesi sırasında lahit ve onun yolcusu üzerinde enerji verici bir etki yarattığı düşüncesindeydi inanıyor. kutsal ritüeller.
Kral Dairesinde Cymatics Deneyi
Reid, lahit içindeki sesleri görünür hale getirmek amacıyla 1997 yılında simatik deneyini gerçekleştirdi. Lahitin içine bir hoparlör yerleştirdi ve elektronik olarak saf tonlar üreten bir osilatör ile bağladı. Sonunda lahit boyunca uzanan geçici lateks zarının yüzey alanına kuvars kumu serpip osilatörü açtı. Reid'in şaşkınlığa ve onun odasında ona eşlik eden 'Anahtarların Koruyucusu'na, şaşırtıcı bir dizi eski Mısır hiyeroglif benzeri görüntüler ortaya çıktı! Burada iki tane gösteriliyor ve dosyada bir çok kişi var.
Hiyerogliflerin lahit içine nasıl yerleştirileceğine ilişkin en basit açıklama, lahit inşası sırasında kabarcıklara kabarıklık kazandıracak granitte bulunan yüksek rezonant kristal yapılardan kaynaklanmaktadır. Vahşice, bir veya daha fazla yazarın sinestetik yetenekleri vardı; diğer bir deyişle aletlerle çalışılırken lahitten gelen sesleri görebiliyorlardı. Reid, bu zihin-göz ses modellerinin yazarları hiyeroglif dili gelişiminde etkilediğini öne sürüyor.
(Reid'in Mısır'daki akustik araştırması hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen okuyucular için lütfen web sitemize gidin: http: // www.cymascope.com/cyma_research/ egyptology.html) Cymatics
and the Chakras
22.2 Hertz'in aşırı derecede saf bir tonunun altındaki su CymaGlyph'de, neredeyse 3B bir ses görünümü yaratan arketipik beşgen geometrisi gösterilmektedir. Bu CymaGlyph, Campanula çiçeğinin yapısıyla dikkat çekici derecede kıyaslanır.
Yunus Araştırması
CymaScope uygulamaları birçok farklı alanda ortaya çıkmaya başlamıştır. Örneğin, SpeakDolphin.com'un Jack Kassewitz'le birlikte yunus dilinin gizemini çözmede ilk adımları attık. Dolphin echolocation seslerini CymaGlyphs'e kopyalayarak, her resim bir çeşit yunus resmi kelimeyi temsil ederek araştırma programlarına katkıda bulunuyoruz. Aşağıdaki resim, annesine seslenen bir bebek yunus tarafından yaratılan bir CymaGlyph videosudur. Çağrı, belirli bir anlam taşıyan, tekrarlanabilir bir akustik enerji modeli oluşturur. İkinci grafik, temel prensibi tasvir ediyor: Yunusun yüksek frekanslı ses demetinde bir kesit görünümü CymaScope'da görünür hale getirildi.
Yıldızların İmzalı Sesi
CymaScope için başka bir uygulama, uzaydan gelen görüntüleme sesleri. Daha önce, tüm seslerin kızıl ötesi bir bileşene sahip olduğu konusunu tartıştık. Açık havada konuşurken veya şarkı söylerken kelimeler veya şarkı bir gün modüle edilmiş kızılötesi ışık şeklinde yıldızlara ulaşır. Ama tersi de geçerlidir: Yıldızların sesleri sürekli olarak dünyayı yıkar. Titreşimli yıldızların belirli bir imza türü var ve Profesör Don Kurtz'la işbirliği yaparak, keşfedilen bir yıldızın sesini, HR 3831-A olarak yakından görüntüleyeceğiz. Bu teknik, yıldızın atomik fırınında seslerin ayırt edici geometrisini görmemize izin verir ve gelecekteki asterosismoloji öğrencileri için ve okullarda ve kolejlerde genişleme projeleri için değerli bir analog sağlayabilir.
Mısır'da Cymatics
Büyük Piramit'te Kral Dairesinin akustiğini yaşamış çoğu insan, bazı durumlarda, odanın yankılanması için tasarlandığına dair bir izlenimle birlikte bir korku duygusu ile yürür. Nispeten küçük bir odaya yankılanma gerçekten olağanüstü; biri kendi nefesini (flüoresan ışığı kapatıldığında) kelimenin tam anlamıyla duyabilir ve bu deneyim sıklıkla katedral benzeri saygı duygularıyla birlikte verilir. Bu tasarım kavramı, akustik ve malzemeler konusunda önceden bilgi sahibi olmayı gerektirir. Odadaki yüksek yansıma seviyeleri aslında düz granit yüzeylerin, bunların paralel düzeninin ve odanın boyutlarının bir fonksiyonudur.
John Stuart Reid, Kral Dairesi'nin son derece yankı uyandıracak şekilde tasarlandığına ve odanın herhangi bir sesinin enerjisinin lahit içine aktarıldığına dair inancını araştırmak için Büyük Piramit'te bir deney yaptı. Reid yıllardır Mısır araştırması yaptı ve Kralın odanızın firavun ölümünden önce ya da belki de sonradan yeniden doğuştan gelen bir ayini desteklemek üzere tasarlandığına ve odanın içinde sesli harflerin seslendirilmesi sırasında lahit ve onun yolcusu üzerinde enerji verici bir etki yarattığı düşüncesindeydi inanıyor. kutsal ritüeller.
Kral Dairesinde Cymatics Deneyi
Reid, lahit içindeki sesleri görünür hale getirmek amacıyla 1997 yılında simatik deneyini gerçekleştirdi. Lahitin içine bir hoparlör yerleştirdi ve elektronik olarak saf tonlar üreten bir osilatör ile bağladı. Sonunda lahit boyunca uzanan geçici lateks zarının yüzey alanına kuvars kumu serpip osilatörü açtı. Reid'in şaşkınlığa ve onun odasında ona eşlik eden 'Anahtarların Koruyucusu'na, şaşırtıcı bir dizi eski Mısır hiyeroglif benzeri görüntüler ortaya çıktı! Burada iki tane gösteriliyor ve dosyada bir çok kişi var.
Hiyerogliflerin lahit içine nasıl yerleştirileceğine ilişkin en basit açıklama, lahit inşası sırasında kabarcıklara kabarıklık kazandıracak granitte bulunan yüksek rezonant kristal yapılardan kaynaklanmaktadır. Vahşice, bir veya daha fazla yazarın sinestetik yetenekleri vardı; diğer bir deyişle aletlerle çalışılırken lahitten gelen sesleri görebiliyorlardı. Reid, bu zihin-göz ses modellerinin yazarları hiyeroglif dili gelişiminde etkilediğini öne sürüyor.
(Reid'in Mısır'daki akustik araştırması hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen okuyucular için lütfen web sitemize gidin: http: // www.cymascope.com/cyma_research/ egyptology.html) Cymatics
and the Chakras
'Çakra' kelimesi, Sanskritçe tekerlek veya daire anlamına
gelir ve yedi temel çakraya veya enerji merkezine sahip olan gövdenin eski Doğu
modeline dayanır. Yedi merkezden her biri fiziksel bedene zarif enerjiler
bağlar ve vücuda prana veya yaşam gücü enerjisi ile can veren vücut
reseptörlerini oluştururlar. Çakralar omurganın tabanından başın tepesine
hizalanır. Her çakra belirli amaçlara sahiptir ve belirli bir endokrin bezin
işleyişi ile bağlantılıdır.
Duygusal, zihinsel, fiziksel ve ruhsal sağlığı korumak için tüm çakralar düzgün çalışıyor olmalı ve birbirleriyle uyumlu çalışmalıdır. Çakraların bir veya daha fazlası dengesiz hale geldiğinde veya engellendiğinde, vücudun belli yönlerinde uyumsuzluk oluşur. Duygusal dengesizlik, hastalık veya hastalık genellikle sonuç olarak ortaya çıkmaktadır. Tıpkı vücudumuzun hücreleri farklı sesler ürettiği gibi, çakraları da yapar, ancak bilim sadece bu fenomeni SQUID manyetometrelerini kullanarak araştırmaya başlamıştır.
Birçok şifacı, onları çakraların seslerine yönlendirmek için sezgilerini kullanmış ve bu konuda en önemli otoritelerden biri, ünlü ses şifacı olan Jonathan Goldman'tır. Reid'in CymaScope'da görüntülediği ve meditasyona yardımcı olabilecek bir çakra sesleri sistemi geliştirdi. Şüphesiz, kalp çakrasını görüntülediğinde kalp şeklinde göründü-aşağıdaki resim renk eklenmesi dışında rötuş yapılmadı.
Kemoterapi çalışmaları henüz emekleme aşamasındadır ve bu araştırma alanında sayısız alan araştırılmayı beklemektedir. En son cymatic bilgiler ve keşifler hakkında güncellemeler için lütfen web sitemizi ziyaret edin.
© Token Rock, Inc. Tüm hakları saklıdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder